Ini Bukan Cerita Hantu Biasa

Posted by : AfiqahAR | 18 September 2010 | Published in

Sedang asyik kakak aku cuci almari, tiba-tiba dia rasa ada benda berdiri di belakangnya sambil meenungnya tajam. Kakak aku pusing dan terkejut melihat satu lembaga putih berdiri betul-betul di belakangnya seraya menjerit. Dia pun terkejut sama. Yang peliknya, baju dia berlubang-lubang.








































Rupa-rupanya si mek ghinting.






Kan dah cakap ini bukan cerita hantu biasa. Ini bukan cerita hantu pun. Saja post. Rindu kat minah tembun sekor ni. :')

(4) Comments

  1. Adlina Husaini said...

    alahai comeynya diaaaaaa

    September 21, 2010 at 12:52 PM
  2. Dihsar Ludba Haqifa said...

    hehe. tengok moksu dia lh. ;p

    September 21, 2010 at 11:42 PM
  3. Miss Wanie said...

    hahaha
    along, cepat dapatkan Aisya!

    September 22, 2010 at 11:47 PM
  4. Dihsar Ludba Haqifa said...

    huhu.

    September 25, 2010 at 12:50 AM
Home       Profile       Facebook       Twitter       Formspring       Tumblr