WeekDuaHariKeempat.

Posted by : AfiqahAR | 23 December 2010 | Published in

Bengong syaitan nirrajim iblis laknatullah!


Ehem. Hi creatures!

1. Hari ni satu hari tak online.
2. Hampir dua minggu tak pakai seluar. Maksud: either pakai baju kurung or long skirt.
3. Eh kakak dobi dah kenal nama saya! T.T
4. Cina supplier barang sangat peramah. Dan saya berharap boleh jadi kawan dia sebab saya takde kawan Chinese. T.T
5. Kali kedua tertinggal kunci bilik dan tak boleh masuk bilik.
6. Terrrrrrrr-pijak laptop sampai terrrrrrrrr-pecah! T.T
7. Sayang Cina kedai print sebab bagi print test free dan harga print yg murah!
8. Hari kedua Pesta Buku Kanak-kanak di PWTC. Hari pelancaran Pesta Buku Kanak-kanak. Kalut Kak Yah cari baju batik. Hehe.
9. Kali pertama makan itik!
10. Hari ni belajar buat kerja admin dengan Kak Yana.

Dan hari ni saya penat sangat. Jadi, saya dah nak tidur. Bye bye!

(5) Comments

  1. Unknown said...

    k.pika wat pe jer skarang??
    cam bz jer?? entry pun mcm nk lumba lari dah..1,2,3...

    hahaha..
    tp yg tpijak laptop tu laptop saper yg t'jdi mangsenyer tu k.pika..huhu..

    December 24, 2010 at 1:46 PM
  2. hans said...

    1st time ka hang makan itik?
    hahaha
    sedap kan?
    aku dah banyak kali makan

    terpijak laptop?
    biaq betoi

    P/S : Tolong Belikan Topup! Penting Nih!

    December 24, 2010 at 5:54 PM
  3. AfiqahAR said...

    mon: laptop sy lh. mouse pad sedikit pecah. sy tampal dgn sticker. supaya hati sy tak rabak. T.T

    hanis: sedap! baru try. kat kdai cina muslim. terpijak laptop? memang betoi!

    December 24, 2010 at 8:36 PM
  4. Unknown said...

    cmne leh tpijak tu..ish3...heheee..

    December 25, 2010 at 12:29 AM
  5. AfiqahAR said...

    tersadong wayar charger laptop. terpijak lorh. huhuhu.

    December 25, 2010 at 10:49 PM
Home       Profile       Facebook       Twitter       Formspring       Tumblr