TahuNew

Posted by : AfiqahAR | 01 January 2011 | Published in

Ehem. ehem. Dah New Year eh? Oh. Eh? Okay sorry tak perasan sebab saya sambut sorang-sorang saja dalam bilik depan laptop mengadap InDesign. Pathetic? Tapi sy bersyukur sebab masih mampu bernafas dengan sempurna. Tak payah nak buang masa memasang azam jika tak pernah tercapai. Sy hanya mahu berdoa agar tahun ni menjadi tahun yang lebih baik dan dimurahkan rezeki dalam semua aspek termasuk kewangan, kesihatan, ke-pahala-an, kebahagiaan dah ke-jodoh-an. Hehe.













Jom jalan-jalan cari husband? Oh. By the way, HAPPY NEW YEAR EARTH CREATURES. Bye!

(4) Comments

  1. Nabilah said...

    Happy New Year , dear ^_^

    January 2, 2011 at 9:07 PM
  2. Dihsar Ludba Haqifa said...

    happy new year, dear! :)

    January 2, 2011 at 11:19 PM
  3. hans said...

    hahahaha
    sama lah
    xpayah pasang azam kan
    aku kalau nak terus jer buat
    malas buat2 azam nih
    hehehe

    P/S : Contest Dari Proton! Menangi Hadiah Percutian Ke Monte Carlo Monaco!

    January 4, 2011 at 12:47 PM
  4. Dihsar Ludba Haqifa said...

    jyeahhhhhhh! tahu xpa!

    January 4, 2011 at 9:20 PM
Home       Profile       Facebook       Twitter       Formspring       Tumblr