..Random Thoughts 2..

Posted by : AfiqahAR | 21 January 2010 | Published in

Lokasi: Shah Alam.
Masa: Noon.
Syarat: Iman kena tinggi.

1. Dugaan makan nasi membuak-buak.

2. Naik tangga faculty sangat memenatkan bila demam belum kebah.

3. A person should not ego sangat bila dah buat salah. just accept your mistake and apologize. susah ke? tak kan? walaupun kau bijak dan dapat DL every semester.

4. I don't know why, tapi aku rasa engkau talam dua muka.

5. Banyak sungguh dosa aku dalam kelas tadi. ada saja nak mengumpat. Yan pun sama.

6. Kepada orang yang memiliki kenderaan yang besar daripada kancil, sila hormati kereta lain sama (terutamanya kancil). walaupun kancil kecil, tapi tetap kena bayar duit kereta, duit minyak, duit servis, duit road tax dan sebagainya. kau punya maintenance tinggi, itu kau punya pasal. siapa suruh pakai kereta besar?

7. Aku sangat pasif dalam kelas. luar kelas juga. aku cakap ikut mood. sebab aku tak suka bercakap. maknanya aku tak suka bergayut.

8. Aku kekok untuk pandang atau senyum atau berkomunikasi dengan musuh atau bekas musuh atau boyfriend musuh.

9. Hari ni Hari Babi. semuanya macam babi. so, aku khaskan, hari ni Hari Babi. sorry. aku nak mencarut hari ni je. esok aku taubat.

10. My *********** juga macam babi. sorry. kau tak layak jadi manusia. sebab manusia ada hati perut, tahu angkat call, pandai balas SMS. aku tak pandai nak hormat orang yang tak reti hormat orang lain, walaupun kau berpangkat. pedulik hapa aku?!


Pikalicious said: kalau aku ke klinik dan dapat MC lagi 2 hari, mungkin entry ni tak wujud.

(4) Comments

  1. AfiqahAR said...

    sila jangan penjarakan aku or denda RM50 000 kerana entry ini.
    sekadar luahan hati. aku takde siapa-siapa kat shah alam ni. harap faham.

    January 21, 2010 at 2:36 PM
  2. ms whatever said...

    6. Kepada orang yang memiliki kenderaan yang besar daripada kancil, sila hormati kereta lain sama (terutamanya kancil). walaupun kancil kecil, tapi tetap kena bayar duit kereta, duit minyak, duit servis, duit road tax dan sebagainya. kau punya maintenance tinggi, itu kau punya pasal. siapa suruh pakai kereta besar?



    i love this!!! ^^,
    hidop kancillll!!

    lex ar weh..
    kolej aku pun, kalau ada buat luahan x puas ati, kompom2 kne
    dengar nye ade yg kne buang kolej
    wallahualam, dengar dr mulut ke mulut je...

    January 21, 2010 at 3:20 PM
  3. Anonymous

    ramai betul orang yang kau babikan

    January 21, 2010 at 8:54 PM
  4. AfiqahAR said...

    farah: ok. aku dah edit. takut dibuang universiti. hehe.

    fndrocka: hehe. biasalah. bila setan beraja di otak. x)

    January 23, 2010 at 4:51 PM
Home       Profile       Facebook       Twitter       Formspring       Tumblr