Menjadi Mata Dwet <--- i've been tagged by Mokcik Hanis!

Posted by : AfiqahAR | 17 December 2008 | Published in

1. Pernah tak anda jalan sorang2, pastu terserempak dengan couple. Si perempuan (kalau anda lelaki dan vice versa la sendiri) asyik pandang2 anda.
slunya aku yg pndg (cbb aku ska tgk n wt inferens sndrik,dorg ni sesuwai kah?ahaha)

2. Pernah tak orang ingat anda bukan anda yang sepatutnya. (Cth: eh, ko ni dah kahwin kan? Eh, ko ni kerja spital kan? Eh, ko ni belajar lagi kan? Eh, ko ni adik hans Isaac kan? Eh, ko ni yang aku jumpa kat Lombok kan?)
pna.byk kalik.tp yg paling besh bile mbr junior aku kata muka aku xmcm part 5.nmpk cm part 3.huahuahua.bangga lh sket.kembang kempis gk lobang idong den :8D

3. Pernah tak drive dan sesat. Atau pun jadi co-pilot tapi anda punca kesesatan.
ya!aku pna drive n sesat blk dr MP pd waktu mlm.ahaha.penumpang2 terdiri drpd junior2 aku.dorg xle mrh aku cz aku senior.dorg pown diam jek.huahuahua.dh lh time 2 aku dmm.gile mencabar!!jln yg dilalui sgtlh gelap n kiri kanan adalah pdg tanah merah yg sgt luas tnpa lampu jln.aku pown tataw aku guna jln mna.cuak gila Tuhan ja taw.aku rasa depa mst dh serik nk kuaq gn aku.lol.(i'm a bad pengingat jln)

4. Apa cita2 yang orang tak nak buat tapi anda je beria2 nak jadi.
ntah.cita2 aku slunya normal.aku pown xpasti samada org nk jd kaya cm cita2 aku? (mst rmai kn??!2 lh cita2 aku!)

5. Kalau ada, ceritakan satu dari kisah2 sedih dalam hidup anda. (tak payah cari yang 'paling sedih' sbb aku tahu, korang bukan ingat sangat pun)
kisah sedey?kek aku kne mkn gn semot dlm kete mak aku kowt (lihat posting terdahulu)

6. Kalau anda seorang yang pernah nakal dan jahat, cuba ingatkan satu kes yang anda nyesal tak sudah lepas buat kerja tu.
mae f4,aku pna ckp kt cg zaki (cg kesygan hanis) "jgn sibuk le x?".pas2 trus kna halau dr kls.lps2 kejadian 2,dia pndg aku pown tamaw walaupun aku dh minx maap. (naseb bek time f5 tkaq cg noni.klu x,mmg lingkup spm aku.huahuahua)

7. Apa perkara yang anda suka buat sejak dua menjak ni? Dulu2 pulak, apa hobi2 anda?
dolu2: maen game
skg : maen game jugak (br nk join 1 bisnes ni kowt.cm le wt dwet jek)

8. Apa pesanan penjaga anda yang paling diingat dan selalu membuatkan anda beringat2?
hurm.apa ek?jgn tiggal smyg kowt ;P

9. Apakah ketakutan yang masih menghantui anda?
hurm.lampuu kt blik aku (hostel) menyala secara tiba2 selepas starter nya telah dicabot n aku nmpk kaki sorg budak (ala2 kembalikan amanda) goyang dr katil atas aku (katil junior aku).

10. Dah itu je. anda dah makan?
dh.prosperity burger (patotnya sedap,tp mcd kt sbrg jaya 2 wt xsedap!black pepper sauce dia xbyk.trus jd xpds.mencik aku!)

Selalu aku malas nak tag orang tapi kali nih aku tag 5 orang nih :-
1.rikhman
2.kak fara
3.flurry adams
4.faiz..
5.masih berfikir..

(6) Comments

  1. Rikhman said...

    Pikaaaaaaaaaaa!!!
    hahaha..
    aiyoo.
    okaay.

    December 18, 2008 at 12:56 AM
  2. Pikato ezorA said...

    ahahaha.

    December 18, 2008 at 1:57 AM
  3. hans said...

    cikgu zaki halau hang..hha..biaq betui..baru tau...dia tu ajar aku
    fizik langsung aku tak paham..

    December 18, 2008 at 12:25 PM
  4. Pikato ezorA said...

    cm xcya kn??
    dia dh lh gatai.
    aku igt dia nmpk aku lelaki kowt.
    lol.siyes!dia ajq aku lgsg xphm gk!
    tp kls ank smpi f5 kn dia ajq??

    December 18, 2008 at 12:27 PM
  5. GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

    cikgu zaki cikgu kesayangan aku gk tu walaupun aku kurang phm pa dia ajaq hahaha...

    December 19, 2008 at 7:37 PM
  6. Pikato ezorA said...

    anis: dia ajaq mmg xphm.cna la ank le cyg dia?adoi~

    December 23, 2008 at 1:16 AM
Home       Profile       Facebook       Twitter       Formspring       Tumblr