..5 Days to Go..

Posted by : AfiqahAR | 30 June 2009 | Published in

yup.
kalau korang betul2 budak uitm sejati, korang mesti taw apa akan jadi pada 5 hari yg akan datang.
so, preparation mesti dibuat sebelum melangkah ke dunia baru.
sebab tu aku sangat bz skrg ni. (yup. bz dgn saving plan aku skali. lol~)
sini aku senaraikan apa yg perlu aku buat sebelum berangkat ke shah alam.

1. Muat turun segala borang yang diperlukan untuk hari pendaftaran nanti.
2. Cetak kesemua borang n manual untuk hari pendaftaran nanti.
3. Isi segala borang yang telah dicetak.
4. Isi borang pinjaman juga.
5. Membuat salinan segala bentuk dokumen yang diperlukan semasa pendaftaran n juga untuk pinjaman.
6. Membuat senarai barang yang nak dibeli untuk memulakan hidup baru.
7. Membeli barang2 yang telah disenaraikan.
8. Pemeriksaan kesihatan. yup. dah buat separuh. esok nak habiskan apa yg tak buat lagi.
9. Sumbatkan baju2 n barang2 keperluan yang lain ke dalam beg besar.
10. dan BERAMBUSSSS KE SHAH ALAM!!!


Pikalicious said: nak sambung belajar pun susah! (T-T)

(7) Comments

  1. Namhkir said...

    macam malas je nak sambung..hahaha

    June 30, 2009 at 7:40 PM
  2. Pikato ezorA said...

    huhu.
    nk packing yg mls.
    nk p sana excited.
    huhuhu~

    June 30, 2009 at 9:51 PM
  3. MELanies said...

    selamat belajar! kalau ada rezeki, ketemu di sana!

    June 30, 2009 at 10:50 PM
  4. Syafy. said...

    Adik.

    U are here now?

    In shah alam?

    Jom jumpa! =)

    July 1, 2009 at 3:21 PM
  5. Pikato ezorA said...

    melanies: selamat2! huhu. yeay! mari ketemu! banje me baskin! yeay! (^-^)v

    syaf: syafrah!! windu sama kamoo! huhu. ank kt mana la ni? jom jupa! huhu~ *ramai sunggoh aku maw jumpa bila aku bljq sana* <-- niat xbetul.

    July 1, 2009 at 9:59 PM
  6. MELanies said...

    hahahhahaa..baskin? hahahah..itu janji kepada pelajar uitm segamat je. hahhahhaah

    July 1, 2009 at 10:44 PM
  7. Pikato ezorA said...

    haha.
    kamu uitm segamat kah?
    bila lak nk mai shah alam?
    huhu~

    July 2, 2009 at 12:04 AM
Home       Profile       Facebook       Twitter       Formspring       Tumblr