..Sibuk. Like seriously!..

Posted by : AfiqahAR | 02 March 2010 | Published in

kenapa selalu kalau buat assignment saja perlu last minit?
kenapa selalu kalau buat assignment saja perlu dekat-dekat dengan deadline?
masalah betul aku ni.
sekarang kan dah kalut.
apa pun tak boleh nak buat.
i really want to continue writing. tapi assignments ni menyibuk pula.
terpaksa tangguhkan dulu. hurm!


Pikalicious said: benci! dah masuk bulan Mac pula. duit takda nak bayar sewa rumah ni. kalau setakat bil berapa kupang tu gagah lagi lah. =.="

(5) Comments

  1. Pikaliciou5 said...

    lately, byk sgt org nk sakitkan hati. dugaan Tuhan utk aku sem ni sgt hebat. alhamdulillah, aku tak gila lagi.

    March 2, 2010 at 9:22 PM
  2. sakura said...

    biasalah tu aku pun kadang2 wat benda yang sama sebab banyak sangan asigment belum campur dengan kelab punye keje cam nak botak rasa kepala ni....

    March 5, 2010 at 2:56 PM
  3. Pikaliciou5 said...

    nasib baik aku bukan budak kelab. huhu!

    March 7, 2010 at 12:35 AM
  4. ZACK ENTRY said...

    take ur time ok..but keep blogging..salam singgah dari GB..=)

    March 7, 2010 at 3:15 AM
  5. Pikaliciou5 said...

    ok. i'll try.
    thanks for singgah. x)

    March 7, 2010 at 12:46 PM
Home       Profile       Facebook       Twitter       Formspring       Tumblr