..Akak Tolong Baca Entri Ni..

Posted by : AfiqahAR | 07 August 2009 | Published in

akak, iqah nak minta maaf banyak2 sebab dah wat akak camtu.
tolong jangan benci iqah.
iqah janji tak buat lagi.
iqah janji tak buat lagi.
IQAH JANJI TAK BUAT LAGI.
tolong jangan benci iqah.
iqah sayang sangat kat akak.
iqah sedih sangat bila akak kata macam tu.
tapi memang salah iqah sebab pentingkan diri sendiri.
iqah nak minta maaf sangat2 kat akak.
iqah harap sangat2 akak maafkan iqah walaupun tadi akak tak cakap pun pasal maafkan iqah.
akak just cakap dah2 jangan nangis. pi lah makan.
hurm. akak jaga diri ye?
balik kulim elok2 ye?
kirim salam mak.


Pikalicious said: iqah harap sangat akak baca walaupun iqah tawu akak tak pernah bukak blog iqah. tapi iqah harap sangat akak baca. :'(

(8) Comments

  1. Pikato ezorA said...

    *stil menangis*

    August 7, 2009 at 8:59 PM
  2. Namhkir said...

    what happen?
    sabar k.. :p

    August 7, 2009 at 10:35 PM
  3. PRiNCeSs AQiLaH said...

    insyaAllah nnt dier da sejuk dier maafkan kau..
    akak mana xsyg adik..
    aku doakan dier maafkan kau..
    aku juga menangis sekarang ni..=(
    bace blog aku bile free..tq..

    August 10, 2009 at 2:18 AM
  4. Pikato ezorA said...

    rikhman: ye. tq.

    cik lijah: aku nk bc lh ni. dh bukak dh pn. hahahaha. kau pulak ade d sblh. kite mmg cyber. haha!

    August 10, 2009 at 4:12 PM
  5. BiTeMe! said...

    cik lijah? hahaha

    August 21, 2009 at 6:34 PM
  6. Pikato ezorA said...

    huhu.

    August 21, 2009 at 7:07 PM
  7. hans said...

    kakak mana?

    August 27, 2009 at 3:07 PM
  8. Pikato ezorA said...

    kakak ataih aku lh.
    paling rapat+slu gado=amalina.
    huhu! tp la dh baik dh.
    alhamdulillah. :)

    August 27, 2009 at 11:26 PM
Home       Profile       Facebook       Twitter       Formspring       Tumblr