..It's Been A Month..

Posted by : AfiqahAR | 01 August 2009 | Published in

sedar x sedar dah sebulan aku kat shah alam.
masa jalan sangat cepat.
duit habis sangat laju.

sedar x sedar duit sewa rumah untuk bulan Ogos belum bayar.
duit makin lama, makin berkurangan.
pinjaman x masuk2.

sedar x sedar aku TER-paksa minta duit kat mak sebab x mampu lagi bayar sewa.
jarang sangat aku minta duit kat mak.
seingat aku, masa part 1 diploma dulu je aku pernah minta sekali sebab aku x pergi meeting masscomm dan kena bayar denda rm30.
bukan aku xnak pergi, tapi aku sampai melaka pukul 8 malam.
setelah 9 jam perjalanan dalam bas dari kulim, ada orang rasa aku mampu pergi ke meeting tu?
tapi Puan N x terima sebarang alasan.
so, aku terpaksa minta mak duit rm30.
sebab pinjaman waktu tu pun x masuk lagi.


Pikalicious said: pernah terfikir nak buat part time, tapi mampu ke? assignment pun x terbuat, ini kan pula nak buat kerja lain. sedar x sedar aku sangat misk**.. :'(

(7) Comments

  1. AfiqahAR said...

    ade sape2 nak sapot duit belanja aku? :(

    August 2, 2009 at 1:32 AM
  2. shmlhzm said...

    rick nak! rick nak!

    August 2, 2009 at 1:51 AM
  3. AfiqahAR said...

    haha. u ke rick yg nk?
    haha.
    both of u lh since korg sgt kaye kn skg ni?
    i je x. sob3.

    August 2, 2009 at 3:28 AM
  4. RiRa said...

    sial shamil.
    shamil nak sebenarnye.
    :p
    i join u pika..miskin... pt takde. sedihh....

    August 2, 2009 at 1:08 PM
  5. AfiqahAR said...

    asal u tade pt?
    xapply ke?
    u dh kaye. xpe.
    i lain. sob3.

    August 2, 2009 at 2:13 PM
  6. hans said...

    hahhaa
    boros lagi
    hahahaha

    August 3, 2009 at 1:37 AM
  7. AfiqahAR said...

    kojaq ank noh glakkan aku.
    Tuhan tarek rezki ank br tawu!
    mana ada aku boros. aku jimat weh!

    August 3, 2009 at 2:06 AM
Home       Profile       Facebook       Twitter       Formspring       Tumblr