..Cleaning Day..

Posted by : AfiqahAR | 25 April 2009 | Published in

Hari ni aku ikut mak aku pegi tempat kerja dia dekat Jawi, Pulau Pinang. Katanya, minta tolong aku kemaskan rumah V.I.P kat tempat kerja dia tu. Ye, aku seorang anak yang taat lagi patuh pada perintah mak aku. Lalu, dengan berbesar hati dan bangganya, aku bangun seawal 8.45 pagi untuk menapak di tempat yang bakal dituju. Antara gambar yang aku snap sebaik sahaja aku masuk dalam rumah tersebut:


ini view dari "rumah aku"


ini dapur. alamak! tersnap senget lak. lantak lah! aku bkn expert photographer. lol.


ini dining hall. the best part is the lampu. lol. love it!


this is hall. yep. tanpa tv. lol.


ini pulak. er.. toilet lew..


dan aku telah tertidur kerana kecapekkan. (gambar ni aku yg snap. lol)


Pikalicious said: mak, jom pindah terus ar!

(2) Comments

  1. RiRa said...

    apehal la gmbr camtu..hehehe..
    cantik wei...ajak2x la.ngee

    April 26, 2009 at 1:15 AM
  2. AfiqahAR said...

    chanteq kn?
    nt klu nk dtg, dtg time tade org k?
    cbb 2 rumah utk vip yg buat kursus kt sne.lol.

    April 26, 2009 at 4:18 PM
Home       Profile       Facebook       Twitter       Formspring       Tumblr