..Saya Bosan..

Posted by : AfiqahAR | 28 April 2009 | Published in

Saya bosan duduk di rumah. jadi saya membuat keputusan untuk membuat tag ini dari blog rakan saya. lagipun, dah lama tak buat tag2 ni.

1. Do you listening to music/song right now?
Lagu standard macam2 aznil (famili saya tengok tb)

2. Title of the music/song?
Macam-Macam Aznil

3. Describe your mood in 3 words.
Bersemangat, kenyang, panas (iye. suhu air di kulim mencecah 80 darjah celcius dalam kiraan saya)

4. What song that fit to describe about your life.
Jai ho (You are my destiny) - baru selesai melalak lagu ini petang tadi sebanyak 10 kali.

5. Why?
Sebab saya yakin dia adalah jodoh saya. (wah!)

6. Mad with someone?
Tak pun (sebab saya duduk di rumah sorang2. siapa yang boleh dimarah?)

7. If yes, imagine that the/those boy/girls that you hated in front of you. What you gonna do?
Buat bodoh je (sebab saya taw memerli/memaki/membunuh itu satu dosa)

8. Are you in love?
Tak jugak.

9. Who? N why did you choose him/her?
Er.. sebab.. sebab.. sebab.. erm.. takde sebab munasabah pun.

10. Ever dreamed of wearing a bridal gown/bridal tuxedo?
Tak kot (tak muat.ngee XD)

11. [Answer this from deep inside of your heart] : Did he/she the perfect boy/girl u ever wished, and willing to give, spend and share you live and life with him/her?
Er.. siapa? adam? ye lah kot.

12. Who do you want to tag?
Oh.. soalan ini telah di crossed. tayah jawab lah ye?


Pikalicious said: ok. saya dah buat tag. hurm. nak buat apa lagi lepas ni ye? pergi cari kerja lah.

(3) Comments

  1. Namhkir said...

    saya pun bosan..
    tapi sya benci Jai ho..LOL

    April 28, 2009 at 9:37 PM
  2. hans said...

    jaiho tu pun bukan lagu ada puja2 ker>

    April 29, 2009 at 4:27 PM
  3. Pikato ezorA said...

    rikh: kenapa awak benci jai ho? saya sanga suka lau itu! :(

    hans: ya ka? puja apa weh? bkn maksud da you are my destiny ka?

    April 29, 2009 at 5:10 PM
Home       Profile       Facebook       Twitter       Formspring       Tumblr